SVADOBNÉ PODMIENKY

Podmienky usporiadania svadobnej hostiny
*
Svadobný priestor, prenájom a výzdoba


Svadobná hostina sa usporadúva v konferenčno - banketovej miestnosti hotela Ambassador ****
Prenájom miestnosti je 200,- EUR. V cene prenájmu je zohľadnená príprava miestnosti, obrusy,ikebany z umelých kvetov, svietniky, sviečky, dekoračný materiál, klimatizácia miestnosti, použitie chladiacich boxov na donesený alkohol, torty a zákusky. Po 23.00 hod. až do skončenia svadby sa hradí 40,- EUR za každú začatú hodinu. V cene prenájmu nie je zahrnutý poplatok za návleky na stoličky. Za návleky účtujeme 3,- EUR / ks.
*
Špeciálne požiadavky na výzdobu

Pokiaľ klient má špeciálne požiadavky na svadobnú výzdobu, kde budú použité živé kvety a súvisí to s náročnosťou výzdoby, potom na základe Vašich požiadaviek Vám bude vypracovaná cenová kalkulácia.
*
Konzumácia

Minimálna konzumácia nášho svadobného menu pozostáva : aperitív ,nealko nápoj, predjedlo, polievka, hlavné jedlo, druhé hlavné jedlo servírované alebo podávané formou bufetu. Návrhy servírovaných jedál vám radi pošleme na vyžiadanie. Môžete si vytvoriť vlastné svadobné menu alebo kombináciu z našich navrhovaných jedál podľa Vašich predstáv. Zvolenú kombináciu jedál nám prosím oznámte minimálne 30 dní pred konaním svadby. Pri dodržaní minimálnej konzumácie je povolené doniesť si vlastný alkohol, torty, zákusky, ovocie.
*
Tovar objednávateľa svadby

Deň pred konaním svadby si objednávateľ môže doniesť vlastný tovar ( alkohol, torty, zákusky atď), ktorý prevezme manažér hotela a spolu ho uskladnia do chladiacich boxov.
*
Personál

Od začatia svadby do 23.00 hod. objednávateľ neplatí za personál. Po 23.00 hod. až do skončenia svadby za každú začatú hodinu sa platí príplatok vo výške 7,- EUR na osobu.
*

Rezervačné a platobné podmienky

CENOVÚ PONUKU zašleme na vyžiadanie. Mesiac pred vybraným termínom svadby bude hosťom manažérom vydaný plán zasadacieho poriadku, na základe ktorého si hostia vypracujú zasadací poriadok a menovky, ktoré odovzdajú manažérovi hotela deň pred svadbou do 11.00 hodiny.

Konečný počet osôb oznámia hostia manažérovi 10 - 7 dní pred uskutočnením svadby. V prípade zmeny počtu osôb menej ako 7 dní pred uskutočnením svadby bude hotel účtovať storno poplatok 10 EUR /odhlásená osoba.

Predbežnú rezerváciu termínu musia hostia záväzne potvrdiť manažérovi hotela najneskôr mesiac od uskutočnenia predbežnej rezervácie alebo po vzájomnej dohode. Po potvrdení záväznej objednávky bude vystavená zálohová faktúra vo výške ceny prenájmu, to znamená vo výške 200 EUR. Pri prípadnom zrušení záväznej objednávky a uhradení zálohovej faktúry je táto nevratná. Druhú zálohovú faktúru vo výške 50% z predpokladanej kalkulácie je potrebné uhradiť 14 dní pred termínom svadby. Konečnú sumu za svadbu uhradí objednávateľ v dohodnutom termíne s manažérom hotela.
*
Odporúčania

Ponúkame Vám individuálny prístup k Vašim požiadavkám. Na požiadanie Vám zabezpečíme svadobné auto, prepravu, fotografa, kameramana, živú hudbu, DJ, svadobné torty, múčniky, menovky a pod.
*

Banketová a konferenčná sála hotela Ambassador Vás očarí ideálnou kombináciou moderného variabilného plne klimatizovaného priestoru s možnosťou zatemnenia, technického vybavenia na najvyššej úrovni a profesionálneho servisu. K dispozícií je bezplatné hotelové parkovisko. Kapacita pre svadobnú slávnosť je do 55 osôb.

Hostia majú možnosť  zostaviť si aj vlastné svadobné menu po konzultácii so šéfkuchárom. Povoľujeme hosťom priniesť si vlastné nealkoholické nápoje, torty, zákusky bez poplatku. Tiež ponúkame možnosť zakúpiť si alkohol a vína od nás za zvýhodnené ceny.

Ubytovanie

Mladomanželom ponúkame mladomanželský apartmán s prekvapením grátis.V závislosti od počtu osôb ponúkame svadobným hosťom ubytovanie so zľavou od 30% z našich pultových cien, raňajky, parkovanie, wifi pripojenie grátis.
 

REZERVÁCIA
 
Rezervácia
Dátum príchodu:
Dátum odchodu:
Počet dospelých:
Počet detí:
 
Pozrite si nás na Facebooku.
Aj tu nás nájdete.
Bezplatné pripojenie na internet
Parkovanie vo dvore